21 juli 2011

shoppa mer och mer och mer





Myrorna har en magnetisk dragningskraft på mig.. Ja alltså inte djuren utan alla fantastiska second hand affärer som finns. Igår när E och jag passerade min favoritmyrorna på Norrtullsgatan frågade jag henne lite försiktigt om hon ville titta in i affären. Hon kom då genast på att mitt förråd av leksaker var lite tunt, så hon nappade direkt på affärsbesök. Och eftersom det är fritt fram att välja en leksak tog det inte lång stund innan hon triumferande kom med en liten docka i en barnbilstol. Rosa plast visserligen men som nya. Och för några tior...















Och även om just den där väskan som jag såg häromdagen och hade tänkt köpa nu inte fanns kvar, så har jag en ständigt pågående köpa - lämna - cirkel på Myrorna:






































Heja Frälsningsarmén!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar